Ze względu na budowę oka, ostro i w pełnej gamie barw widzimy jedynie bardzo mały obszar pola widzenia. Jego wielkość można porównać do wielkości kciuka. Przy korzystaniu z monitora o przekątnej 21”, ten obszar to jedynie około 3% jego powierzchni. Dlatego np. dla twórców stron internetowych, autorów reklam, projektantów opakowań czy grafików ważna jest informacja, gdzie patrzy odbiorca. Do tego właśnie służy eyetracker. W czasie warsztatów poznasz zasady jego działania oraz sam będziesz mógł sprawdzić, na co tak naprawdę patrzysz.
Wykładowcy Wydziału Zarządzania AGH specjalizujący się w marketingu, neuromarketingu oraz marketingu sensorycznym wraz ze studentami z Koła Naukowego promote.me zapraszają na warsztaty z wykorzystaniem eyetrackera do Laboratorium Innowacji Marketingowych
Warsztaty będą odbywać się co 30 minut (18:00, 18:30, 19:00, 19:30, 20:00, 20:30, 21:00, 21:30). Obowiązują wcześniejsze zapisy na wybraną godzinę oraz limit miejsc – 20 osób na każde warsztaty.